Regulamin


-Zastosowane nazwy-

1. marlazoo.pl - sklep oferujący sprzedaż przez internet.

2. Użytkownik - osoba pełnoletnia posiadająca pełną aktywację i rejestrację,mogąca kupować w serwisie.

3. Towar - to przedmiot bądź inne wystawione przez właściciela sklepu dobro, które może być nabyte za pomocą dostępnego systemu sprzedaży w sklepie.

4. Sprzedający - właściciel sklepu wystawiający towar.

5. Kupujący - osoba nabywająca przedmiot, towar itp.

-Postanowienia ogólne-


1. Wszystkie transakcje w sklepie marlazoo.pl zawierane są w polskiej jednostce monetarnej PLN.

2. Z serwisu mogą korzystać tylko i wyłącznie osoby pełnoletnie.

3. Sklep świadczy sprzedaż artykułów zoologicznych drogą internetową.

4. Sklep działa pod wszystkimi dostępnymi przeglądarkami internetowymi.

5. Zamówienia nie są realizowane poza obszarem terytorium Polski.

-Użytkowanie kont-

1. Gdy zostaje zawarta umowa, czyli zostanie kupiony poprzez portal marlazoo.pl towar, zostaje wygenerowany i wysłany email potwierdzający transakcję.

2. Wszelkie zmiany danych adresowych i kontaktowych powinny być podawane i aktualizowane przez użytkownika jeżeli ulegną zmianie.

3. Stosujemy zabezpieczenia na wysokim poziomie a wszelkie dane są przechowywane w bazie danych spełniającej wymogi prywatności i zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO) oraz uchylenia dyrektywy 95/46 WE.

Wgląd do danych ma tylko właściciel sklepu oraz upoważnieni wyznaczeni przez niego pracownicy, dane nie będą udostępniane osobom trzecim.

W celu realizacji wysyłki towaru dane adresowe są przekazywane firmom kurierskim.

Klient może w każdym momencie edytować swoje dane po zalogowaniu na konto w sklepie oraz wystąpić o zamknięcie lub wykasowanie konta w sklepie pisząc na email sklep@marlazoo.pl

W sklepie zoologicznym  marlazoo.pl Anna Cendal, ul. Promykowa nr 16a, 63-000 Brodowo,NIP: 9251982100, numer REGON 301442660 został wyznaczony Administrator Danych Osobowych. Więcej informacji w Polityce prywatności.

- Składanie zamówienia-

1. Użytkownik składa zamówienie wybierając produkty z oferty i wrzucając je do wirtualnego koszyka.

2. Po dokonaniu wyboru przechodzi do realizacji zamówienia. W tym celu konieczna jest rejestracja- w przypadku nowego użytkownika lub zalogowanie się- gdy klient jest już zarejestrowany.

3. Klient wybiera opcję dostawy. Istnieją następujące opcje:

- dowóz własny na terenie Poznania, Środy Wlkp.i Jarocina

- paczkomaty InPost (max waga 25kg na paczkę; dostawa 3-5 dni)

- przesyłka kurierska standard (max waga 30kg na paczkę; dostawa 3-5 dni)

- przesyłka kurierska szybka (max waga 30kg na paczkę; dostawa 2-3 dni)

- przesyłka kurierska za pobraniem (max waga 30kg na paczkę; dostawa 3-5 dni)

Gdy wartość koszyka przekroczy 149 zł dostawa realizowana jest na koszt sklepu (do wagi 30kg).

UWAGA

Sprzedający pokrywa koszty przesyłki, której waga nie przekracza 30kg. Jeżeli zamówiony towar przekracza 30 kg sklep skontaktuje się z klientem celem ustalenia ostatecznych szczegółów i kosztów wysyłki.

4. Klient wybiera opcję płatności.W zależności od tego, którą opcję dostawy klient wybrał, możliwe są następujące płatności:

- Dotpay

- przelew bankowy

- płatność u kuriera

5. Klient otrzyma maila z podsumowaniem zamówienia.


-Realizacja zamówień-

1. Po otrzymaniu zatwierdzonego przez użytkownika zamówienia pracownicy sklepu przystępują do kompletacji i przygotowania zamówionego towaru, o czym klient zostanie poinformowany mailowo.

2. Kompletacja towaru trwa do 3 dni roboczych. W przypadku jakichkolwiek braków, pracownicy sklepu niezwłocznie skontaktują się z klientem celem ustalenia dalszych kroków.

3. Po kompletacji towar zostaje wysłany zgodnie z wybraną formą dostawy, o czym zostanie powiadomiony mailowo.

4. Dostawa towaru przez firmę kurierską zazwyczaj trwa ok. 2 dni robocze.

5. Zgodnie z Ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r., w okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a kupujący jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. Odsyłany towar należy dostarczyć na adres sklepu Sklep Zoologiczny marlazoo.pl Anna Cendal, ul. Promykowa nr 16a, 63-000 Brodowo z pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy, po zwrotnym otrzymaniu towaru sklep dokona zwrotu należności za zakupiony towar w kwocie jaką uiścił kupujący, zgodnie z prawem w przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość kupujący ponosi koszt odesłania produktu do naszego sklepu, sklep natomiast zwraca kupującemu zapłatę za towar jak i za dostarczenie przesyłki czyli zwracana jest cała kwota poniesionych kosztów podczas zakupu (zwrot pieniędzy do kupującego odbywa się po otrzymaniu zwróconego towaru).

5. W razie postępowania reklamacyjnego towar należy odesłać na adres: Sklep Zoologiczny marlazoo.pl Anna Cendal, ul. Promykowa nr 16a, 63-000 Brodowo.

6. Reklamacje klientów są rozpatrywane indywidualnie w ciągu 14 dni od zgłoszenia.

7. Wszystkie uzyskiwane dane osobowe są chronione i wykorzystywane zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO) oraz uchylenia dyrektywy 95/46 WE.

-Postanowienia końcowe-

1. Regulamin zaczyna obowiązywać z dniem 30 lipca 2018 roku.

2. Wszelkie niezgodności z powyższym regulaminem i Prawem Polskim na kontach użytkowników mogą doprowadzić do zawieszenia konta.




© 2019 Marlazoo - Wszelkie prawa zastrzeżone.